Mungkinkah Semuanya Dari jauh,,,,,,??????

by - 10:54 AM

Saya suka awak,,tp saya suka dari jauh jew,,Saya sayang awk,,tp saya sayang awk dari jauh,,,saya rindu awak,,tp saya rindu dari jauh,,,,mungkinkah semuanya dari jauh??????


Ap lew yang bunge mengarutkan ni,,,hmm,,pejam celik da sebulan lbih yan dkt UPMKB ni,,mcam2 perasaan ad,,,seronok,,rindu,,marah,,geram,,dan kecewa,,hmmm,,nth lew,,seronok 2 mmg lew seronok,,ayah n ibu anta bunge stdy jauh2 utk bealajr tp bunge asyik dengan perasaan bunge yg nth pape ni..selama ni bunge sentiasa sayang dan rindukan 150811,,bunge xpnh lupakan dye tp ble da lame2 bunge ase cam bodoh jew tunggu due sdgkan dye langsong xpernh tnye kbr bunge,,,,bunge kecewa sangt...yeee,,bunge tau bunge ad wat salah ngn dye,,,hmmmm,,,da lew,,mls nk pk da,,,ble da lame2 at cni bunge terjumpe s0meone yg cam 150811...agk same lew,,,bunge tkot sgt lau jatuh hati kat dye,,sgt tkot,,,cre dye pandang mmg bunge tkot,,bunge slalu jauhkan dri dr dye,,,bunge xnk terluke cam dlu....ckup lew sekali...


~mungkin lau saye suke awk sekalipun,,,saye akan suke dari jauh jew..~~


KENAPA MESTI AWK!!!!!?????

You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='