Aidilfitri 2012

by - 10:24 PM

Kehadiran aidilfitri sangat menggembirakan aku kerana pada saat itu aku dapat berkumpul bersama sanak saudara yang jauh dan susah untuk berjumpa..kegembiraan di hati ini semakin bertambah apabila pada tanggal 25 Ogos..keluarga aku telah meraikan kehadiran ahli keluarga kami yang baru..abang aku sudah mendirikan rumah tangga bersama insan pilihan hatinya....aku gembira melihat abang...malangnya,,hati aku terasa seperti dihiris sembilu apabila melihat foto2 salah seorang insan bersama rakan- rakannya...kerinduan Kau terhadap dirinya semakin menebal....awak semakin bahagia kini...benarlah kata orang..." buat apa kita merindukan orang yang tidak merindukan kita" ..awak sudah tidak mengenali saya lagi..sedangkan saya tidak pernah melupakan awak..setiap saat saya berdoa kepada ALlah SWT supaya saya dapat dipertemukan kembali dengan awak..tapi saya tahu awak tidak mahu berjumpa dengan saya..xpe..saya tak kisah..saya cuma ingin melihat awak bahagia...walau apa pon..saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...semoga syawal kali ini memberi 1001 makna buat awak dan keluarga awak..saya tetap akan merindukan awak....

You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='