kedinginan hati..:'(

by - 10:16 AM



Kediginan cuaca diselangi hujan seperti memahami akan kesedihan di hati ini..Seperti insan-insan yang lain..aku juga sering tertewas dengan dunia yang bernama CINTA...kadangkala kurasa dunia CINTA terlalu kejam dan kadangkala kuasakn dunia CINTA seakan memberikan aku 1001 makna tentang erti kehidupan yang sebenar.Tapi apa yang aku tahu...ini semua adalah ujian dan ketntuan daripada Allah S.W T yang maha mengetahui segala-galanya...Sememangnya menyukai seseorang adalah perkara yang amat biasa buat manusia.Ya...dilukai dan melukai...jiwa remaja sangat lali dengan keadaan ini...Aku juga seperti kalian..menginginkan CINTA yang mampu membimbing aku kejalan NYA...aku juga menginginkan seorang lelaki yang mampu menjadi imamku..tetapi mungkin sekarang bukan masanya..."CINTA BERMULA DARI PERSAHABATAN"...aku sememangnya berpegang pada kata- kata ini...ya...kisahku ini mungkin sudah biasa berlaku tehadap gadis2 lain...menyukai insan yang bergelar SAHABAT...aku tak kisah apa jua pandangan orang mahupon pandangan sidia...bagi aku...ini lah permulaan aku mencari bakal imamku..kerana aku sudah mengenali dia dan aku yakin dengan sifatnya...tapi aku tak kisah jika ditolak...yang penting aku berani untuk jujur dengannya...memang amat berat aku menerima semua ini tapi demi kebaikan aku lepaskan saja semua..kembali menjadi SAHABAT..berkongsi suka dan duka...itu sudah bermakna buat aku..>.<...Aku mungkin tidak akan mencintai insan yang aku cintai..tetapi aku pasti akan mencintai insan yang Allah tentukan buat aku....kerana aku tidak layak berasa arif tentang cinta daripada Allah S.W.T yang telah menitipkan cinta diantara kalian berdua...semoga kalian dapat mencipta syurga didunia sebelum meraih syurga di akhirat...^^..........

You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='