Kasih takkan pernah padam : UNTUKMU TEMAN

by - 3:21 AM

Izinkan mata penaku menari,mencari irama penghargaan buat ikatan persahabatan yang terindah dan tidak ternilai ini,,,sejujurnya mengenali diri kalian sangat membahagiakan diri ini,,zaman persekolahan sudah berlalu,kini teman seperjuangan dalam meniti kejayaan..

Sahabatku,,

Aku suka waktu kau mendorongku bersamamu,menjadi mawar aspirasi di Taman Larangan buat sembahan raja mujahid di Syurga idaman.
Aku suka waktu kau memberi bimbingan untukku supaya tidak menjadi seperti epal yang berselerakan di tanah,
Aku suka waktu kau memintaku untuk kekal sebagai epal larangan di puncak yang dijamin keberkatan..
Aku gembira kerana mengenalimu sebagai SAHABATKU..

Tapi kini,,semuanya tinggal kenangan,,andai tercalit rasa benci terhadap diri ini,sejuta kemaafan ku pohon kepada kalian,,andai diri ini tersasar,,mohon dibimbing,,tapi tidak mengapa,,kebencian kalian tidak akan sesekali diri ini balas kerana..

KASIH TAKKAN PERNAH PADAM.....

Teman,,
Injak kakiku terasa longlai ke udara,
Tiada rasa sayu,
Tiada rasa pilu,
Andai aku tiada,
Abadikan memori kita bersama,
Pahatkan tanda kuburku,
Seharum mawar putih
dan sewangir kasturi..


You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='