keliru seyh..-.-

by - 2:46 AM

Setelah sekian lama tak memunggah blog ni,,akhirnya aku diberi semangat untuk menaip...cuti 2 bulan,,,duduk rumah,,,makan..tidur,,online,tuu jela kejenya,,dah tak de duty lain..nak jumpa member pun masing2 tak nampak batang hidung kat Felda ni...0ooh,,berbalik kepada tajuk entry..KELIRU..CONFIUS..ooh tidak..word yang paling tak best untuk dibahaskan..:(...

  Everyday berharap dapat jumpa kawan2 especially kawan yang "disayangi"...one day mmg jumpe die,,oke kawan..kau semakin berisi..moto pun dah bertukar warna,,time tu sangat gumbira sebab almost 2 years tak jumpa dia,,but then,,,aku terkejut,,nasib baik tak terkentut..huhuh...aku nampak die ukur jalan kat Felda ni dengan seorang wanita dan wanita itu sangat aku kenali..ooooh my..! !...kalau kau nak special2 dengan sape pun,,cari la yang aku tak kenal..oooh noo ! ! balik2 terus hujan bercucuran dari pipi aku,,ooooh,,sedihnya rasa dihati..:(..sebab tu aku keliru,,,aku tak tau sama ada aku tetap dengan pendirian aku untuk mencari pasangan hidup time umur 21 tahun ataupun sebenarnya aku masih belum boleh lepaskan manusia tuh.???..

eeeeerrr..-,-..tu je,,k bai
.

You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='