keliru+kecewa

by - 8:20 AM


      Pertemuan dengan kau hari ini sangat menggembirakan aku..aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana mempertemukan kembali aku dengan kau walau hanya berpandangan macam tu saja..kau dah lain sekarang..pertama kali aku nampak kau setelah hampir 4 tahun aku tunggu kau..hati aku sungguh berdebar..4 tahun beb..4 tahun hati aku tak tenang memikirkan kau..macam2 aku dah cuba untuk lupakan kau but it's so hard..

    Tapi kita dah macam stranger..kau tak kenal aku..aku tak kenal kau..tegur pun tidak..kecewa beb..hancur hati aku..aku cuma nak kawan je dengan kau macam dulu-dulu..aku nak dengar kau nyanyi lagi..kau ingat tak lagu ni "MEMORI SEKUNTUM RINDU"..kau nyanyikan untuk aku..beb..aku rindu giler saat2 macam dulu..tapi aku tetap berterima kasih kat kau sebab kau masih lagi simpan key chain yang aku bagi tu..thanks giler beb..

Papepun aku rindu giler kat kau kawan..


You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='