KAU CURAHAN HATIKU

100% yang terbaik

ASSALAMUALAIKUM..SAYA NURULFARHAN BT MOHD AMIN..NICE TO MEET YOU ^.^. ..

burung..:)

Saturday, December 3, 2011

BETUL KE??????

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
"Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka."


Salam..hmm..da lame xupdate,,bese lew,,da masuk sem baru an,,busy lew cket...cube bace statement tu,,mesti korang akan tersenyum sorang2 kan bile bce statement tu,,korg rase mende ni betul x???bagi pendapat yan,,mende ni ada betulnyer,,memang betul jika seseorang wanita itu terpaut pada seseorang,,pasti sukar baginya untuk meluahkan isi hati..so,,melalui mende2 ni lew derang dapat luahkan rasa hati,,bukan apa,,takut laki tu x terima cinta kiter,,,betul x...mesti kter akan rasa kecewa bile kiter dah luahkan perasaan kat orang yang kiter cinte lepas tu dye tak terima,,,lagi2 bile orang yang kiter cinta tu KAWAN kiter sendiri,,mesti risau an kalau2 dye dah xnak kawan ngn kter....so..jalan yang terbaek,,just DELETE jew perasaan tau,,lau nak SAYANG or CINTA,,,CINTA jelew dari jauh,,,biarkan dye bahagia dengan insan yang dicintainya,,,jangan rosakkan hubungan mereka,,,biarlah berkorban demi insan yang dicintai,,,,,,





p/s...awak..mintak maaf sebab letak awak dalam hati saya yang kecik ney..:(




No comments: