KAU CURAHAN HATIKU

100% yang terbaik

ASSALAMUALAIKUM..SAYA NURULFARHAN BT MOHD AMIN..NICE TO MEET YOU ^.^. ..

burung..:)

Friday, December 9, 2011

~~Insan yang berTAKHTA di HATIku~~

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Assalamualaikum,,,
see tak tajuk kali ni,,sangat memberangsangkan ..huhu..
motif utama penulisan yan seperti ni sebab yan sangat merindui mereka semua,,
mereka lah yang ada masa susah dan senang..
mereka juga lah yang sentiasa menghiburkan hati yan,,,
indahnya dunia yan dengan kehadiran mereka semua....
hanya TUHAN saja yang tau betapa kasih dan sayangnya yan pada mereka semua,,,
tanpa mereka,,tidak kenallah yan dengan erti kehidupan yang sebenar,,,
mereka lah yang sentiasa mensupport yan ketika yan jatuh tersungkur..
mereka lah semangat yan,,,,


^
|
|
|
KELUARGA,,,diorang lah insan yang tersangat istimewa dan penting dalam hati yan,,
tanpa mereka,,,hidup yan kosong..
gelak tawa dan senyuman mereka sentiasa segar diingatan,,
telatah mereka sering menghiburkan hati,,,
bebelannya tetap menjadi ingatan walaupun sering menjadi anak yang nakal..
ciuman dipipi ayah dan ibu tetap dirindui,,,
duet belanja RM2.50 setiap pagi yang ayah bagi tetap xkan kak yan lupakan...
"KELUARGA ADALAH SEGALA-GALANYA"
|
|
|
V
ce tengok..canteekk kan dye,,nama dye NURLEHA MANSOR,,
dye lah jantung hati yan selepas famili...
dye sangat best,,,,
dye sporting,,masok air,,,huhuh,,,baik lak uh...
walaupun ktorg xselalu jumpe...
tapi yan xpenah stop sayangkan dye,,
"Tea,,BFF forever k..aku sayang kau KETAT2"


dyorang ni pun insan yang penting dalam hidup yan..
bile bercakap sal kawan..semua orang ada kawan kan??
tapi adakah kawan anda tu berasa bersama anda ketika anda susah??
hanya berada ketika anda senang saja..
itu bukan kawan...
sekarang ni payah nak cari kawan yang betul2 sejati...
bagi yan..dyorg ni lah kawan terbaek yang penah yan jumpa..
dyorang sentiasa ada bersama ngn yan saat yan hampir hilang pedoman suatu ketika dahulu,,
|
|
v
pin..pin!!!!tumpang lalu,,,korang jangan sesekali curang dengan aku,,haha

mereka dibawah ni pula kawan baru yan,,
sangat seronok berkenalan ngn dyorang,,,,
sangat sporting,,,
dan baik...
hope persahabatan yang baru ni dapat dibentuk dengan keikhlasan dan kejujuran..
\
|
|
v
nampak...hepi kan dyorg neyh,,huhu..

dan yang terakhir,,insan yang baru melihat dunia..
yang sangat comel...
yang diberi nama MUHAMMAD MUKHRIZ..
gelagatnya sangat mencuitkan hati,,,
|
|
V
ingat ye sayang,,"MAK LANG sayang Mukhriz"..
mmmuuuaaahhh..
ktata....


No comments: