Terpisah sudah

by - 9:43 AM

Assalamualaikum..

Mungkin entry kali ini agak ber"perasaan"..sambil dengar lagu "Angin Syurga" by Misha Omar, terdetik di hati ini untuk meng "skodeng" muka buku si dia yang bergelar sahabat..tapi alangkah terkejutnya apabila mendapati muka bukunya sudah di deactive.. :(..

Kepada sahabatku ( capital Y )
" Kenapa semua ni berlaku ?
hampi 4 tahun kita terpisah..saya selalu teringatkan waktu persahabatan kita..tapi kenapa awak jauhkan diri dari saya"..

Mungkin ini semua dugaan yang Allah turunkan kepada saya..
Saya tak pernah lupakan awak..
mungkin di sebabkan kejadian ini lah saya sukar untuk mempercayai orang lain...
saya hanya inginkan persahabatn ini terjalin...
saya doakan awak sentiasa sihat dan dilindungi Allah S.W.T


You May Also Like

0 Kasih Sayang=.='